مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 07:502024-01-10بين الملل

حمله حوثی های یمن به یک کشتی در دریای سرخ / انگلیس تایید کرد


سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس در این ارتباط اعلام کرد که گزارشی مبنی بر وقوع یک حادثه در 50 مایل دریایی تا بندر الحدیده یمن دریافت کردیم - این در حالی است که روز گذشته وزیر دفاع انگلیس گفته بود که کشتی اچ ام اس ریچموند به عنوان بخشی از تلاش ها برای مقابله با حملات نیروهای یمنی به سمت دریای سرخ در حرکت است.

  پیشتر نیز، محمد عبدالسلام ، رییس هیأت مذاکره کننده صنعا در سخنانی تاکید کرده بود که اظهارات مقامات آمریکایی درباره تحولات دریای سرخ با هدف منحرف کردن توجه افکار عمومی جهانی از کشتار شهروندان در غزه است.

  به گفته این مقام یمنی، آمریکا باید بداند که نظامی سازی دریای سرخ مانع از ادامه عملیات های حمایتی یمن از مقاومت فلسطین در غزه نخواهد شد و یمن همچنان به حمایت خود از نیروهای مقاومت فلسطین در غزه ادامه خواهد داد.

  مجلس نمایندگان یمن هم چند روز پیش در بیانیه ای اعلام کرد: ما مغالطه ها و دروغ های خلاف واقعی را که پیرامون رخ دادهای دریای سرخ در بیانیه ائتلاف آمریکایی آمده است رد می کنیم.

  این نهاد یمنی تاکید کرد: ما نسبت به تداوم سیاست استانداردهای دوگانه و اجرای گزینشی قوانین بین المللی و حقوق بشری در جهت منافع رژیم صهیونیستی ابراز انزجار می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله حوثی های یمن به یک کشتی در دریای سرخ / انگلیس تایید کرد

حمله حوثی های یمن به یک کشتی در دریای سرخ / انگلیس تایید کرد