مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 03:002023-12-21فناوري

سایبرتراک می تواند قایق شود!


اعلام جدید ایلان ماسک به این نکته اشاره دارد که تسلا به زودی بسته ای را ارائه می دهد که وانت برقی سایبرتراک(Cybertruck) را قادر می سازد به عنوان یک قایق واقعی استفاده شود.

- اعلام جدید ایلان ماسک به این نکته اشاره دارد که تسلا به زودی بسته ای را ارائه می دهد که وانت برقی سایبرتراک(Cybertruck) را قادر می سازد به عنوان یک قایق واقعی استفاده شود.

ایلان ماسک برنامه شرکت تسلا برای معرفی بسته ای را تایید کرده است که وانت برقی سایبرتراک را که به تازگی عرضه شده، قادر می سازد به عنوان یک قایق واقعی استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایلان ماسک در پست اخیر خود در شبکه اجتماعی X(توییتر سابق) نوشت: ما یک بسته مدرن ارائه می کنیم که سایبرتراک را قادر می سازد حداقل 100 متر را در آب به عنوان یک قایق طی کند.

این اعلام هیجان انگیز درست پس از اولین عرضه وانت های سایبرتراک عنوان شده است که به شکل رسمی از اول دسامبر 2023 آغاز شد و انتظار مشتاقان را پایان بخشید.

این اعلامیه می تواند پس از انتشار ویدیویی در هفته گذشته که در آن یک سایبرتراک در مواجهه با یک سناریوی چالش برانگیز آفرود نیاز به کمک پیدا کرد، کمک کننده باشد.

در آن ویدیو، یک وانت پیکاپ فورد F-150 وارد عمل می شود و با موفقیت سایبرتراک را از مخمصه بیرون می کشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایبرتراک می تواند قایق شود!

سایبرتراک می تواند قایق شود!