مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 15:152023-12-27اقتصادي

بازگشت مهران مدیری به تلویزیون؟


سید محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم و محمد زعیم زاده سردبیر روزنامه فرهیختگان مهمانان این قسمت از شانزدهمین برنامه «جام جم» بودند که محوریت آن برنامه های شب یلدا در تلویزیون بود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، مدیر شبکه نسیم در پاسخ به نقد های سردبیر روزنامه فرهیختگان در برنامه جام جم درباره تحول با طرح سوالی بیان کرد که اینکه به صدا و سیما می آیید و نقد می کنید تحول نیست؟ مهم ترین مباحثی که در این قسمت از برنامه جام جم مطرح شد به شرح ذیل است: خوشرو مدیر شبکه نسیم مطابق محور مناظره، از تفاوت یلدای سال گذشته و امسال شروع به صحبت کرد.

وی بیان کرد که میزان مخاطب در سال گذشته افزایش یافته و 135 ساعت تولید برنامه داشتیم که شبکه سه سیما بیشترین مخاطب را داشت.

خوشرو درباره تنوع مهمانان در ویژه برنامه شب یلدا به حضور اقوام مختلف ایرانی، هنرمندان و ورزشکاران مختلف و نخبگان در کنار مهمانانی که جنبه عامه پسندانه داشت، اشاره کرد.

خوشرو در جواب زعیم زاده که منتقد تحول در دوره جدید بود از وی پرسید: تحول از نظر شما چیست؟ چرا از کلمه تحول می خواهید یک غول بسازید؟ اینکه شما به راحتی به صدا و سیما می آیید و بدون هیچ محدودیتی نقد می کنید، تحول نیست؟ آنچه که شما در رسانه از تحول به مردم می خواهید بگویید برداشت خودتان است و اصرار عجیبی به هجمه وارد کردن و ضد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت مهران مدیری به تلویزیون؟

بازگشت مهران مدیری به تلویزیون؟