مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 15:402024-01-20دانش

اجرای طرح های زیست محیطی در دانشگاه علوم دریایی خرمشهر


رییس دانشکده منابع طبیعی و دریا دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با اشاره به اجرای پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی در این دانشکده گفت: هدف از اجرای این طرح های پژوهشی، - ایسنا/خوزستان رییس دانشکده منابع طبیعی و دریا دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با اشاره به اجرای پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی در این دانشکده گفت: هدف از اجرای این طرح های پژوهشی، ایجاد شرکت های دانش بنیان، حل مشکلات و دخیل کردن دانشجویان و اعضای هیات علمی در اجرا است.

دکتر اولیاقلی خلیلی پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به رشته های زیست محیطی فعال در این دانشگاه اظهار کرد: اولیاقلی خلیلی پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در دانشکده منابع طبیعی و دریا، سه رشته زمین شناسی، مهندسی محیط زیست و شیلات در مقاطع مختلف تدریس می شوند.

در رشته زمین شناسی یک گرایش در مقطع کارشناسی و سه گرایش در مقطع کارشناسی ارشد، در رشته مهندسی محیط زیست یک گرایش کارشناسی و یک گرایش کارشناسی ارشد و در رشته شیلات یک گرایش در مقطع کارشناسی، چهار گرایش در مقطع کارشناسی ارشد و دو گرایش در مقطع دکترای تخصصی ارائه می شود.

وی با اشاره به وضعیت انتخاب رشته ها توسط داوطلبان کنکور، ادامه داد: هر چند تعداد دانشجو در کل کشور نسبت به سال های گذشته کاهش یافته است اما خوشبختانه ما کاهش محسوسی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های زیست محیطی در دانشگاه علوم دریایی خرمشهر

اجرای طرح های زیست محیطی در دانشگاه علوم دریایی خرمشهر