مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 20:252024-01-20سياسي

برنامه های دهه فجر خلاقانه و با محوریت تبیین دستاوردهای انقلاب برگزار شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: برنامه های دهه فجر با فضاسازی مناسب باید با تکیه بر فرهنگ سازی در حوزه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و اطلاع رسانی اقدامات مطلوب انجام شده شکل بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز مهدی رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در جلسه کمیته فضاسازی و مدیریت شهری با تاکید بر لزوم برگزاری برنامه های خلاقانه، ابتکاری و باکیفیت در برنامه ریزی دهه فجر اظهارکرد: برنامه های این دهه با فضاسازی مناسب باید با تکیه بر فرهنگ سازی در حوزه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و اطلاع رسانی اقدامات مطلوب انجام شده شکل بگیرد.

وی گفت: با توجه به همزمانی دهه فجر انقلاب امسال با اعیاد ماه های رجب و مقارن شدن به ویژه ولادت امام علی(ع) و دیگر رویدادها، به عنوان یک فرصت مغتنم، وجه مذهبی برنامه های این دهه در نظر گرفته شود و برگزاری برنامه های مختلف براساس ظرفیت های موجود برپا شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی بر امیدآفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی تاکیدکرد و افزود: باتوجه به پیش رو بودن رویداد مهم انتخابات، با برنامه ریزی، تحقق مشارکت حداکثری همانند سال های گذشته در استان رقم بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دهه فجر خلاقانه و با محوریت تبیین دستاوردهای انقلاب برگزار شود

برنامه های دهه فجر خلاقانه و با محوریت تبیین دستاوردهای انقلاب برگزار شود