مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 14:202023-12-24سياسي

خدمت رسانی شهرداری تهران به بیش از 2000 نفر در راه مانده در پایتخت طی هشت ماه


مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از خدمت رسانی به 2هزار و 105 نفر در راه مانده در پایتخت خبر داد و گفت: این خدمات طی 8 ماه ابتدای سال جاری صورت گرفته است.

- مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از خدمت رسانی به 2هزار و 105 نفر در راه مانده در پایتخت خبر داد و گفت: این خدمات طی 8 ماه ابتدای سال جاری صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد احمدی صدر در این مورد اظهار کرد: این خدمت رسانی از سوی مددکاران 28 پایگاه خدمات اجتماعی ارائه شده که بخشی از این افراد به دلایل گوناگون پس از سفر به تهران با مشکل مالی مواجه شده اند که تهیه بلیت برای آنها انجام شده است.

مدیر عامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، افزود: این خدمات با همکاری خیران و تعاونی های مسافربری صورت گرفته و فراهم آوردن تغذیه و جای اسکان برای برخی از در راه مانده ها نیز انجام شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، وی خاطرنشان کرد: از 2 هزار و 105 در راه مانده یک هزار و 559 نفر آقایان و 546 نفر را بانوان تشکیل داده اند.

در این بازه زمانی 46 خانواده بی سرپناه نیز با همکاری خیران مورد ساماندهی قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی شهرداری تهران به بیش از 2000 نفر در راه مانده در پایتخت طی هشت ماه

خدمت رسانی شهرداری تهران به بیش از 2000 نفر در راه مانده در پایتخت طی هشت ماه