مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 14:352024-01-07سياسي

رییس کل دادگستری لرستان: مدیران نگاه سلیقه ای و عشیره ای در انتخابات نداشته باشند


رییس کل دادگستری لرستان بر پرهیز از نگاه سلیقه ای و حزبی توسط برگزار کنندگان امر انتخابات تاکید کرد و گفت: تمام افرادی که در برگزاری انتخابات نقش دارند باید از هر اقدام سلیقه ای، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سعید شهواری پیش از ظهر امروز در شورای اداری استان که در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه مسوولیت برگزار کنندگان امر انتخابات سنگین است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری چهار راهبرد رقابت، امنیت، مشارکت و سلامت را در امر انتخابات فرمایش کردند و بر همین اساس شورای پیشگیری از جرائم انتخاباتی این چهار مولفه در قالب دو راهبرد تعریف، شناسایی و تبیین می شود.

وی بیان کرد: مشارکت حداکثری و سلامت دو راهبردی هستند که در شورای پیشگیری از جرائم انتخاباتی دنبال می شود.

رییس کل دادگستری لرستان تاکید کرد: انتخابات در کشور ما به عنوان نماد مردم سالاری و حاکمیت مردم بر سرنوشت خود از ابتدای انقلاب تاکنون مطرح بوده است.

شهواری گفت: انقلاب اسلامی برای اینکه حقانیت خود را در دنیا ثابت کند همواره تلاش کرده که امور مردم به دست مردم و با انتخاب خودشان انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: همه مدیران در بخش های مختلف از بخش اجرایی تا قوه قضاییه باید تلاش کنیم که انتخابات با مشارکت حداکثری و سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری لرستان: مدیران نگاه سلیقه ای و عشیره ای در انتخابات نداشته باشند

رییس کل دادگستری لرستان: مدیران نگاه سلیقه ای و عشیره ای در انتخابات نداشته باشند