مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 10:052023-12-23اجتماعي

آماده باش 20 تیم در طرح زمستانی راهداری در بوشهر


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: 20 تیم در قالب 300 راهدار در اجرای طرح زمستانی در محورهای استان خدمات رسانی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در این آیین رژه خودرویی ماشین آلات راهداری در شهرستان دشتی با تبریک روز راهدار، اظهار داشت: راهداران این اداره کل برای خدمت به مسافران و کاربران جاده ای در محورهای مواصلاتی و شریانی آمادگی کامل دارند.

وی افزود: 198 دستگاه ماشین آلات راهداری سنگین و نیمه سنگین و 20 تیم در قالب 300 راهدار طی ایام اجرای طرح زمستانی در محورهای استان خدمات رسانی می کنند.

اخترشناس با اشاره به آماده سازی ماشین آلات راهداری قبل از شروع فصل سرما، افزود: گشت های راهداری در محورهای اصلی، فرعی و روستایی حضور خواهند داشت و برای جلوگیری از انسداد جاده ها در مناطق کوهستانی، حضور راهداران پر رنگ و برجسته تر است.

وی خاطرنشان کرد: 16 راهدارخانه نیز در محورهای مواصلاتی استان برای اجرای طرح زمستانی آماده سازی شده است.

اخترشناس با اشاره به اینکه راه های مواصلاتی استان به عنوان سرمایه ملی با همت راهداران بی ادعا نگهداری می شود، خاطرنشان کرد: راهداری را باید جزو مشاغل دشوار و طاقت فرسا توصیف کرد که با همت بلندشان و همراهی سایر دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 20 تیم در طرح زمستانی راهداری در بوشهر

آماده باش 20 تیم در طرح زمستانی راهداری در بوشهر