مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 20:012023-12-27سياسي

راز سیاه پوشی 40 ساله ننه طلعت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا با نویسنده کتاب پسران طلعت که خود نیز همسر یکی از شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس است، در مورد ابعاد مختلف تالیف این کتاب و شیوه مواجهه او با چالش ها در مسیر رسیدن به اهداف متعالی اش به گفت و گو پرداخته ایم.

در ادامه گفت وگو با خانم هاجر پورواجد را می خوانیم.

خودتان را معرفی کنید؟ بسم الله الرحمن الرحیم هاجر پورواجد هستم همسر شهید حسین امینی امشی، سال 1359 دیپلم گرفتم و بعد از ازدواج با همسرم تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته علوم قرآنی ادامه تحصیل دادم و تا سال 1388 مشغول دبیری بودم و الان هم بازنشسته هستم.

از علاقه خودتان به نویسندگی برایمان بگویید چه شد که به دنبال نویسندگی رفتید؟ علاقه من به نویسندگی به دوران کودکی ام بر می گردد.

به طوری که تمام خاطراتم را از 10 سالگی می نوشتم و آرزویی در دل من ایجاد کرد که وقتی بزرگ شدم در این زمینه قدمی بردارم تا اینکه وقتی ازدواج کردم، شهادت همسرم جرقه ای بود که انگیزه من را برای نوشتن به خصوص برای شهدا دوچندان کرد.

از چه زمانی نویسندگی را به طور رسمی شروع کردید؟ سال 1391 نگارش و نوشتن را به صورت رسمی با نوشتن اولین کتاب برای همسرم به نام تو هنوز اینجایی شروع کردم و تا کنون هشت کتاب با موضوع خاطرات شهدا را به رشته تحریر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز سیاه پوشی 40 ساله ننه طلعت

راز سیاه پوشی 40 ساله ننه طلعت