مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 09:052023-12-30ورزشي

دستور اردوغان در پی لغو سوپرکاپ ترکیه در عربستان


رییس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان امروز (شنبه) بعد از اقدام دو باشگاه کشورش در خاک عربستان دستوری فوری داد.

- گروه ورزش فارس، رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه امروز (شنبه) طبق اعلام رسانه های ترکیه درخواست استعفای فوری رییس فدراسیون فوتبال این کشور مهمت بویوکِکشی را بعد از اقدام سیاسی دو باشگاه گالاتاسرای و فنرباغچه در عربستان را داده که این دستور می تواند دخالت دولت در فوتبال تلقی شود و می تواند محرومیت را برای ترکیه از فیفا داشته باشد.

بر اساس گزارش رسانه های عربی، ریاض برای میزبانی از سوپر جام ترکیه 1000 میلیارد تومان معادل بودجه یک ماه برگزاری بازی های لیگ عربستان هزینه کرده بود.

دیدار فینال سوپر جام ترکیه قرار بود شب گذشته به میزبانی ریاض عربستان برگزار شود ولی دو باشگاه ترکیه ای به بهانه یکصد امین سال جمهوریت این کشور با پیراهن هایی منقش با تصویر آتا تورک می خواستند وارد زمین بازی شوند ولی مسئولان عربستان بر اساس آنچه قوانین فیفا نامیدند، مانع از برگزاری این بازی با علائم سیاسی شدند.

 درپی لغو سیاسی دیدار سوپرکاپ ترکیه، فدراسیون فوتبال این کشور و دو باشگاه مذکور بیانیه ای با این مضمون صادر کردند: از زحمات فدراسیون فوتبال میزبان و نهادها و سازمان های ذیربط کشور میزبان در برگزاری سوپرکاپ تشکر می کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور اردوغان در پی لغو سوپرکاپ ترکیه در عربستان

دستور اردوغان در پی لغو سوپرکاپ ترکیه در عربستان