مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 10:052023-12-30ورزشي

نباید مهریه ای را پذیرفت که ورای توان و استطاعت است


رییس قوه قضاییه با حضور در زندان اوین از بخش های مختلف این زندان بازدید کرد.

- رییس قوه قضاییه با حضور در زندان اوین از بخش های مختلف این زندان بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در ادامه بازدیدهای میدانی و آسیب شناسانه خود از مراکز و مراجع قضایی و همچنین در راستای نظارت بر میزان بهبود وضعیت زندان ها و زندانیان، عصر و شب گذشته (جمعه 8 دی) به مدت 4 ساعت، از زندان اوین بازدید کرد.

رییس قوه قضاییه در جریان سرکشی خود از زندان اوین، علاوه بر بندهای عمومی همچون مرتبه های قبلی، از برخی بندهای امنیتی این زندان هم بازدید به عمل آورد.

محسنی اژه ای در جریان بازدید خود از زندان اوین ضمن سرکشی از بخش های مختلف این زندان، از نزدیک با مسائل و مشکلات مددجویان و کادر ندامتگاه آشنا شد و دستورات مقتضی را به مسئولان ذیصلاح صادر کرد.

رییس قوه قضاییه، ضمن دقت و اِمعان نظر پیرامون برگه هایی که وضعیت زندانی و سیر رسیدگی به پرونده او، در آن ها درج شده بود، از مسئولان مربوطه در زندان، بصورت موردی، درخصوص اقدامات صورت گرفته در قبال پرونده برخی از زندانیان، سؤالاتی را مطرح کرد.

در جریان بازدید محسنی اژه ای از بخش های مختلف زندان اوین، وی در گفتگوی چهره به چهره با متهمان و محکومانِ مستقر در این زندان، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید مهریه ای را پذیرفت که ورای توان و استطاعت است

نباید مهریه ای را پذیرفت که ورای توان و استطاعت است