مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 22:102023-12-31سياسي

شهرساری با جلوگیری از اسراف و تبذیر ساخته می شود


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه تعداد زیاد نیروهای شهرداری ساری موجب شد تا بار سنگینی بر دوش شهرداری باشد و توان و تمرکز را از مدیریت شهری بگیرد، - ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه تعداد زیاد نیروهای شهرداری ساری موجب شد تا بار سنگینی بر دوش شهرداری باشد و توان و تمرکز را از مدیریت شهری بگیرد، گفت: با جلوگیری از اسراف و تبذیر می توان به سازندگی شهر ساری پرداخته شود.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی یکشنبه، 10 دی با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر ساری ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و شهادت سردار سید رضی موسوی، اظهار کرد: خداوند دو آینده را یادآوری می کند یکی خدمت به مردم که آیندگان از آنان به نیکی یاد می کنند و دیگری احساس رضایت از عملکرد خودمان در روز قیامت است.

این مسئول با تاکید براینکه ساری به عنوان مرکز مازندران باید الگوی سایر شهرها باشد، افزود: شهر ساری دارای مشکلات زیادی است امروز فرصت دارید تا به شهر برسید و به مردم خدمت کنید.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: بر اساس خدماتی که مدیریت شهری به شهروندان می دهد باید گزارش عملکرد از رفع مشکلات برای مردم و خدای خود داشته باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرساری با جلوگیری از اسراف و تبذیر ساخته می شود

شهرساری با جلوگیری از اسراف و تبذیر ساخته می شود