مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 14:002024-01-03سياسي

اعلام آمادگی سپاه فتح جهت همکاری در پویش کاشت یک میلیارد درخت


معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه آمادگی خود جهت انجام فرمان مقام معظم رهبری در طرح کاشت یک،میلیارد درخت را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، در ابتدای این جلسه سرهنگ سعید برومندزاده معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان ضمن تقدیر از فعالیت های مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری استان، جهت مشارکت در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و انجام امر موکد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اعلام آمادگی کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: در بازدیدی که به همراه فرمانده سپاه فتح استان از نهالستان آبشار یاسوج داشتیم، سردار خرمدل قول همکاری ویژه در اجرای این طرح را دادند و اکنون که این امر به تفاهم نامه ای در سطح سازمان ها رسیده است بسیار خوشحالیم و از هم اکنون آماده مشارکت گسترده هستیم.

سعید جاویدبخت مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) و امام خمینی (رحمت الله علیه) و گرامیداشت شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی، از حمایت های همیشگی سپاه پاسداران از مجموعه منابع طبیعی استان به خصوص در بحث حفاظت و حراست، درختکاری و اطفا حریق، تقدیر کرد و به تبیین لزوم اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی سپاه فتح جهت همکاری در پویش کاشت یک میلیارد درخت

اعلام آمادگی سپاه فتح جهت همکاری در پویش کاشت یک میلیارد درخت