مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 16:052024-01-14سياسي

تشکل های شاهد و ایثارگری سرمایه اجتماعی بنیاد شهید هستند


مدیرکل دفتر تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تشکل های شاهد و ایثارگر سرمایه اجتماعی این نهاد هستند که رسالت اصلی آنان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

- در همایش وحدت اسلامی و نقش تشکل های شاهد و ایثارگر در تحکیم آن عنوان شد: تشکل های شاهد و ایثارگری سرمایه اجتماعی بنیاد شهید هستند مدیرکل دفتر تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تشکل های شاهد و ایثارگر سرمایه اجتماعی این نهاد هستند که رسالت اصلی آنان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم نریمانی، در همایش وحدت اسلامی و نقش تشکل های شاهد و ایثارگر در تحکیم آن در گرگان گفت: شهیدان محور وحدت و انسجام در جامعه هستند که تبلور آن در عملکرد تشکل های مرتبط با شهدا به روشنی دیده می شود.

نریمانی در این همایش به جنایت رژیم صهونیستی در غزه اشاره کرد و افزود: سازمان ملل، مدافعان حقوق بشر و کنوانسیون های بین المللی در مقابل این نسل کشی ها سکوت کرده اند و مرگ اخلاق و معنویت در این موضع گیری ها آشکار است.

مدیرکل دفتر تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: تشکل های شاهد و ایثارگر سرمایه اجتماعی این نهاد هستند که رسالت اصلی آنان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های شاهد و ایثارگری سرمایه اجتماعی بنیاد شهید هستند

تشکل های شاهد و ایثارگری سرمایه اجتماعی بنیاد شهید هستند