مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 08:352023-12-25سياسي

هشدار آقای فرماندار به کاندیدای مجلس و طرفداران


فرماندار کرج خطاب به کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداها ممنوع است.

- یحیی رمضانی، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با تاکید بر ضرورت قانونمداری در تمامی مراحل انتخابات، گفت: هرگونه فعالیت له یا علیه هر یک از داوطلبان نمایندگی مجلس، فعالیت کارمندان در ساعات اداری و استفاده از امکانات و وسایل دولتی و در اختیار قرار دادن وسایل و امکانات برای هر یک از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی ممنوع است.

  وی افزود: طبق مواد( 81-63-59 و 58) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی هرگونه فعالیت تبلیغاتی له یا علیه هر یک از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی به هر وسیله ای که جنبه رسمی و دولتی دارد و همچنین فعالیت کارمندان در ساعات اداری و استفاده از امکانات وزارتخانه ها، ادارات، شرکت های دولتی و موسسات وابسته به دولت، شهرداری ها، شرکت ها و سازمان های وابسته به آن ها، نهادها و موسساتی که بنحوی از انحاء از بودجه عمومی استفاده می نمایند؛ ممنوع است.

  وی با تاکید تشدید نظارت ها در دستگاه ها و ادارات شهرستانی افزود: بر این اساس در اختیار قرار دادن وسایل و امکانات برای هر یک از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز ممنوع می باشد و مسؤولان و روسای ادارات باید در این زمینه دقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار آقای فرماندار به کاندیدای مجلس و طرفداران

هشدار آقای فرماندار به کاندیدای مجلس و طرفداران