مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 15:102024-01-20اجتماعي

در یادواره های شهدا درک دانش آموزان از زمانه تقویت می شود


درک درست و فهم زمانه، خصلت دانش آموزان ما است که قابل تقدیر است و باید رشد پیدا کند و با برگزاری یادواره های شهدا است که این درک تقویت می شود.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: درک درست و فهم زمانه، خصلت دانش آموزان ما است که قابل تقدیر است و باید رشد پیدا کند و با برگزاری یادواره های شهدا است که این درک تقویت می شود.

مسعود حمیدی نژاددر یادواره شهدای دانش آموز هویزه که امروز (30 دی ماه) برگزار شد، اظهار کرد: امسال در چهارمین سالگرد شهید سردار سلیمانی بیش از 90 نفر به شهادت رسیدند و یک سوم شهدا یعنی 30 نفر دانش آموز و دو نفر نیز معلم بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی اولین شهید دانش آموز در اهواز به شهادت رسید، ادامه داد: شهید بهنام محمدی و شهید فهمیده نیز با وجود سن کم، فهمیده بودند و درک درستی از زمان خود داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه وعده الهی این است که شهدا زنده هستند، گفت: درک درست و فهم زمانه، خصلت دانش آموزان ما است که قابل تقدیر است و باید رشد پیدا کند و با برگزاری یادواره های شهدا است که این درک تقویت می شود؛ حضور دانش آموزان در این یادواره ها دشمن شکن و شهید شادکن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در یادواره های شهدا درک دانش آموزان از زمانه تقویت می شود

در یادواره های شهدا درک دانش آموزان از زمانه تقویت می شود