مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 08:402023-12-30سياسي

دشمن به نتایج انتخابات چشم دوخته است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: دشمن به نتایج انتخابات چشم دوخته است و امروز مردم باید با حضور در انتخابات پشتیبانی خود از جمهوری اسلامی را نشان دهند.

- ایسنا/اصفهان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: دشمن به نتایج انتخابات چشم دوخته است و امروز مردم باید با حضور در انتخابات پشتیبانی خود از جمهوری اسلامی را نشان دهند.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، عصر(جمعه، 8 دی ماه) در یادواره شهدای روستای مار و منطقه برزواند اردستان، اظهار کرد: وقوع انقلاب اسلامی باعث عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران شد و امروز بسیاری از کشورهای عربی با وجود مشاهده جنایت های اسراییل به دلیل زیر سلطه بودن و ترس از آمریکا هیچ اقدامی انجام نمی دهند و ترس رویارویی با رژیم صهیونیستی را دارند.

وی با بیان اینکه کفار با اسلام واقعی مخالف هستند نه اسلامی آمریکایی، گفت: امروز جمهوری اسلامی زیر پوشش هیچ ابرقدرتی نیست و به پشتوانه مردم در مقابل ابرقدرت ها ایستاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان تصریح کرد: هنوز عده ای در کشور وضعیت سفره مردم را به رابطه با آمریکا و غرب ربط می دهند و می گویند اگر تابع آمریکا باشیم وضعیت بهتر می شود در صورتی که این حرف کاملا اشتباه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به نتایج انتخابات چشم دوخته است

دشمن به نتایج انتخابات چشم دوخته است