مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 13:352023-12-31بين الملل

نتانیاهو در سودای اشغال فیلادلفیا


نخست وزیر رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو بی توجه به خشم قاهره از قصد صریح خود برای کشاندن جنگ غزه به محور فیلادلفیا و به دست گرفتن کنترل کامل مرز غزه و مصر خبر داد.

- گروه بین الملل خبرگزاری فارس؛  منطقه مرزی فیلادلفیا بین غزه و مصر باید تحت کنترل اسراییل باشد ، سرانجام نخست وزیر رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو با این جمله به صراحت از قصد خود برای اشغال این منطقه راهبردی در جنوب و جدا کردن کامل نوار غزه از مصر خبر داد.

  وی این را به تنهایی و با چهره ای در هم کشیده در نشست خبری شب گذشته در تل آویو بر زبان آورد، نشستی که قرار بود به صورت مشترک با دو تن از اعضای کابینه از جمله وزیر جنگ برگزار شود.

گالانت روز گذشته گفته بود ما قصد اشغال محور فیلادلفیا را نداریم .

   تاکنون بارها قاهره در واکنش به زمزمه های اشغال این محور توسط اسراییل، درباره هرگونه عملیات نظامی در این منطقه حائل که ساکنان غزه را به فرار دسته جمعی به مصر تحت فشار بمباران و بسته شدن راه های بازگشت سوق می دهد، هشدار داده و تاکید کرده که این یک موضوع حاکمیتی و خط قرمز قاهره است .

  شنبه هفته پیش بود که منابع رسانه ای رژیم صهیونیستی گزارش دادند تل آویو به قاهره اعلام کرده، قصد اشغال محور فیلادلفیا میان مرز غزه و مصر را دارد و از سربازان مصری خواسته که مرز را خالی کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو در سودای اشغال فیلادلفیا

نتانیاهو در سودای اشغال فیلادلفیا