موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - كاركنان دولت - گل گهر سيرجان - بيمارستان ايران مهر - بازنشستگان تامين اجتماعي - رتبه بندي معلمان - مهدي هاشمي نسب - كالابرگ الكترونيك - شهرهاي بدون مانع - اميرابراهيم رسولي - معاون حمل و نقل و ترافيك - وام باشگاه هاي وهان - شهيد بروجردي - مبارزه با پولشويي - فراكسيون شاهد - شيبان - مدير ستاد ديه - رحمت الله رفيعي - كودك آزاري جنسي - توهيزات مخابراتي - رييس سازمان امور دانشوويان

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 14:052023-12-24سياسي

در سفر ریاست جمهوری باید مانع از گسستگی پروژه های پیشنهادی شویم


در فرصت باقیمانده تا سفر رییس جمهور محترم به استان، بایستی مصوبات نهایی شده و در قالب یک تصویر کلی که منافع استانی و ملی را تامین کند دیده شود تا مانع از گسستگی پروژه های پیشنهادی در این سفر شود.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: در فرصت باقیمانده تا سفر رییس جمهور محترم به استان، بایستی مصوبات نهایی شده و در قالب یک تصویر کلی که منافع استانی و ملی را تامین کند دیده شود تا مانع از گسستگی پروژه های پیشنهادی در این سفر شود.

مهدی دوستی، امروز (سوم آذرماه)، در جلسه ستاد بررسی مصوبات سفر رییس جمهور که در سالن جلسات استانداری هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر مسئله تبیین اقدامات انقلاب تاکید فرمودند که نشان دهنده میزان اهمیت این مسئله است.

استاندار هرمزگان با اشاره به در پیش بودن سفر رییس جمهور به استان هرمزگان عنوان کرد: با توجه به نزدیک بودن سفر رییس جمهور به هرمزگان می توان با تبیین اقدامات ویژه این دولت به مردم و افتتاح و کلنگ زنی پروژه های توسعه ای، موج امید آفرینی در استان ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: در این دولت کارهای بزرگی انجام شده که نیازمند تبیین و معرفی به مردم است، مدیران استان موظف هستند در حوزه فعالیت خود از عملکرد 2 ساله دولت دفاع کرده و اقدامات انجام شده را با توان تخصصی و رسانه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سفر ریاست جمهوری باید مانع از گسستگی پروژه های پیشنهادی شویم

در سفر ریاست جمهوری باید مانع از گسستگی پروژه های پیشنهادی شویم