مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 23:002024-01-01سياسي

رییس و اعضای هیئت بازرسی انتخابات شهرستان کهگیلویه منصوب شدند


طی احکامی از سوی مدیر کل دفتر عملکرد بازرسی امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، رییس، دبیر و اعضای هیأت بازرسی انتخابات کهگیلویه منصوب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهدشت، طی آیینی با حضور مدیرکل دفتر عملکرد بازرسی امور حقوقی استانداری و رییس هیئت انتخابات کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار کهگیلویه، دفتر هیئت بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان کهگیلویه شروع به کار کرد.

در حاشیه این مراسم علی اصغر قلی پور، به اهمیت برگزاری انتخابات بر اساس فرامین و منویات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و برگزاری انتخاباتی سالم با کمال امنیت و مطابق با مر قانون تلاش شود.

  مدیر کل دفتر عملکرد بازرسی امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، تعامل با سایر عوامل اجرایی انتخابات هیئت های اجرایی و نظارت را یکی از رسالت هیئت عنوان کرد .

  وی از اطمینان به مردم و آمادگی هیئت بازرسی شهرستان ها برای کنترل و بازرسی جریان انتخابات و دریافت گزارشات موثق از تخلفات احتمالی را به عنوان وظایف هیئت های بازرسی انتخابات در سطح شهرستان ها نام برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس و اعضای هیئت بازرسی انتخابات شهرستان کهگیلویه منصوب شدند

رییس و اعضای هیئت بازرسی انتخابات شهرستان کهگیلویه منصوب شدند