مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 21:302023-12-28فرهنگي

برگزیدگان دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی منطقه ای ایثار معرفی شدند


منتخبان و برگزیدگان دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی منطقه ای ایثار شامگاه پنجشنبه هفت دی ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی و جمع کثیری از هنرمندان در محل مجتمع فرهنگی هنری گلشن بجنورد معرفی شدند.

- ایسنا/خراسان شمالی منتخبان و برگزیدگان دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی منطقه ای ایثار شامگاه پنجشنبه هفت دی ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی و جمع کثیری از هنرمندان در محل مجتمع فرهنگی هنری گلشن بجنورد معرفی شدند.

طبق رای هیأت داوران در رشته عکس محمد رضایی و زهره لک و مهدی محبی پور از استان مازندران به عنوان نفرات اول تا سوم و اردلان حسنعلی زاده از خراسان رضوی، ابراهیم فلاح از استان مازندران داوود عامری از استان گلستان، مریم داورنیا و مجتبی براتی از خراسان شمالی قابل تقدیر شناخته شدند.

در رشته خوشنویسی فاطمه مقیمی، علی اکبر ولیزاده و محمدرضا زمانی نیز به عنوان نفرات اول تا سوم از سوی هیأت داوران معرفی شدند.

در رشته گرافیک، محمود بازدار از خراسان جنوبی، وحید فنود از خراسان جنوبی و عرشیا خسرویار از خراسان شمالی نیز به عنوان نفرات اول تا سوم از سوی هیأت داوران معرفی شدند.

در رشته کاریکاتور حامد مرتضوی از خراسان شمالی، حسین نقیب از خراسان رضوی، رضا حمیدی مطلق از استان سمنان نفرات اول تا سوم و شاهین هوشمند از مازندران و داریوش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی منطقه ای ایثار معرفی شدند

برگزیدگان دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی منطقه ای ایثار معرفی شدند