مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 09:152023-12-26سياسي

بلاتکلیفی مدیریت در سازمان سنجش / مسئولان تصمیم گیر کی ورود می کنند؟


در حالی که حدود یک هفته از استعفای رسمی رییس سازمان سنجش آموزش کشور در اعتراض به حکم دیوان عدالت اداری برای بازگشت 35 داوطلب شبهه دار به دانشگاه ها می گذرد؛ - در حالی که حدود یک هفته از استعفای رسمی رییس سازمان سنجش آموزش کشور در اعتراض به حکم دیوان عدالت اداری برای بازگشت 35 داوطلب شبهه دار به دانشگاه ها می گذرد؛ اما همچنان وضعیت مدیریت این سازمان کلیدی و مهم بلاتکلیف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دوشنبه هفته گذشته 27 آذرماه جاری بود که عبدالرسول پورعباس، رییس سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار نامه استعفای خود از ریاست این سازمان، رسانه ها و افکار عمومی را در شوک خبری فرو برد.

وی که علت استعفای خود را اعتراض به حکم بازگشت 35 نفر از داوطلبان دارای شبهه به دانشگاه ها از سوی دیوان عدالت اداری عنوان کرده بود، خطاب به محمدعلی زلفی گل وزیر علوم تاکید کرد؛ حدود دو سال از خدمت در سازمان سنجش آموزش کشور با پدیده بازگشت متخلفان کنکور سال های 1400 و ماقبل آن مواجه بودیم که با تصویب استفساریه ماده 11 قانون تخلفات و جرائم آزمون های سراسری سال های 1401 و 1402 به طور کامل با عمل به استفساریه پدیده تقلب مدیریت شد.

ولی نظریه عطف به ماسبق نشدن استفساریه در موارد مختومه، با برداشت های متفاوت روبرو شد و اعتقاد دیوان عدالت اداری به برگشت همه مشکوکین به تقلب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی مدیریت در سازمان سنجش / مسئولان تصمیم گیر کی ورود می کنند؟

بلاتکلیفی مدیریت در سازمان سنجش / مسئولان تصمیم گیر کی ورود می کنند؟