مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 12:502024-01-13اقتصادي

اولین رویداد اشتغال در کرمانشاه برگزار می شود


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از برگزاری اولین رویداد اشتغال در کرمانشاه با هدف ایجاد تعامل بین کارفرمایان، مراکز کاریابی و مشاوره شغلی و نیروهای متقاضی کار خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از برگزاری اولین "رویداد اشتغال" در کرمانشاه با هدف ایجاد تعامل بین کارفرمایان، مراکز کاریابی و مشاوره شغلی و نیروهای متقاضی کار خبر داد.

مختار احمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری رویداد اشتغال در کرمانشاه، گفت: این رویداد محلی برای حضور، تعامل و تبادل فرصت های شغلی بین کارفرمایان، مراکز کاریابی و حتی کارجویان است که برای اولین بار در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی زمان برگزاری این رویداد را 26 دی ماه اعلام کرد و ادامه داد: رویداد اشتغال با همکاری خانه صنعت، معدن و تجارت، کانون انجمن های صنفی کارفرمایان و انجمن صنفی مراکز مشاوره شغلی و کاریابی های استان با راهبری معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه برگزار می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه این رویداد در سایر استان های کشور برگزار شده و برای اولین بار در کرمانشاه برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: روند برگزاری این رویدا ادامه دار خواهد بود و بنا داریم مشابه آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین رویداد اشتغال در کرمانشاه برگزار می شود

اولین رویداد اشتغال در کرمانشاه برگزار می شود