مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 22:552024-01-17سياسي

مراسم ملی گرامیداشت شهدای اقلیت های دینی در شهرستان ری برگزار می شود


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری گفت: مراسم ملی گرامیداشت شهدای اقلیت های دینی در آرامستان ارامنه واقع در شهرستان ری در ایام دهه فجر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حسین نصرالله معاون مدیرکل و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری عصر امروز در نشست بررسی اقدامات کمیته شهدا در دهه فجر اظهار کرد: عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا در گلزارهای شهدا و امامزاده های همه بخش های شهرستان به طور مستقل و با حضور مسؤولان بخش در اولین روز دهه فجر  برگزار می شود.

وی گفت: همچنین در این روز مراسم ملی گرامیداشت شهدای اقلیت های دینی در بخش خاوران و عطرافشانی گلزار شهدا در بهشت زهرا(س) با حضور مسؤولان کشوری و شهرستانی برگزار خواهد شد.

رییس بنیاد شهید شهرستان ری افزود: در سومین روز از ایام دهه فجر امسال مراسم بزرگداشت سالگرد شهید مدافع حرم اصغر پاشاپور را داریم و در هفتمین روز دهه فجر همزمان با شهادت امام کاظم(ع)، با آزادگان سرافراز دیدار خواهیم داشت.

نصرالله با تاکید بر اینکه دیدار با جانبازان باید در اولویت دیدارها باشد، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در رابطه با جانبازان فرموده اند؛ سرداران از جنگ فارغ می شوند اما جانبازان فارغ نمی شوند لذا این عزیزان که معمولا مشکلات جسمی و روحی زیادی را متحمل هستند، باید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم ملی گرامیداشت شهدای اقلیت های دینی در شهرستان ری برگزار می شود

مراسم ملی گرامیداشت شهدای اقلیت های دینی در شهرستان ری برگزار می شود