مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 15:452024-01-20اقتصادي

وعده افزایش تسهیلات در سال آینده


درپی تأکید رییس جمهور بر پرداخت تسهیلات، وزیر اقتصاد از افزایش سرمایه بانک های دولتی در ماه های آینده خبر داد و اعلام کرد که توان و قدرت اعتباردهی بانک ها افزایش می یابد؛ - لذا توان تسهیلات دادن و رفع نیاز تولیدکنندگان و مردم در سال آینده در وضعیت بهتری قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدابراهیم رییسی -رییس جمهور- چندی پیش در شصت وسومین اجلاس سالانه مجمع عمومی و فوق العاده بانک مرکزی، با تأکید بر اینکه ترازنامه های بانکی در امر نظارت بر عملکرد بانک ها ابزاری لازم اما ناکافی است، بانک مرکزی را مکلف کرد میزان اثربخشی امهال تسهیلات بانکی از سوی بانک ها در تولید را بررسی و در صورت عدم تحقق اهداف مورد نظر نسبت به تجدید نظر در این زمینه اقدام کند.

در عین حال تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج ، مسکن و اشتغال و کاهش مدت زمان انتظار متقاضیان به ویژه متقاضیان وام ازدواج به عنوان اولویت های محوری و اصلی دولت و لزوم سیاستگذاری در جهت خارج کردن سرمایه های منجد بانک ها و تزریق آن به بخش تولید از محورهای مهم سخنان رییس جمهور در شصت و سومین اجلاسیه سالانه مجمع عمومی و فوق العاده بانک مرکزی بود.

بیشتر بخوانید که مورد تأکید ریاست جمهوری است، گفت: در حالی که پرداخت 112 همت تا هفتم دی ماه 1402 تسهیلات ازدواج مصوب شده بود تا این تاریخ بیش از حدود 129


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده افزایش تسهیلات در سال آینده

وعده افزایش تسهیلات در سال آینده