مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 10:352024-01-14اقتصادي

«اصلاح روشنایی معابر یزد» شروع نشده صدای شورای شهر را درآورد


در حالی عضو شورای شهر یزد می‎گوید؛ تعداد زیادی از لامپ هایی تعویض شده طرح پایلوت کشوری اصلاح روشنایی معابر شهر، خاموش، سوخته و دچار نقص است که کارشناس شرکت توزیع برق استان اظهار می‎کند: - اصلاح روشنایی معابر یزد شروع نشده صدای شورای شهر را درآورد ایسنا/یزد در حالی عضو شورای شهر یزد می‎گوید؛ تعداد زیادی از لامپ هایی تعویض شده طرح پایلوت کشوری اصلاح روشنایی معابر شهر، خاموش، سوخته و دچار نقص است که کارشناس شرکت توزیع برق استان اظهار می‎کند: آغاز عملیات اجرایی این طرح هنوز در انتظار تایید شرکت توانیر قرار دارد.

سهم بهره‎وری در رشد اقتصادی کشور 40 درصد تعیین شده لذا این مهم در تمام برنامه های توسعه ای کشور به ویژه برنامه هفتم توسعه مد نظر قرار گرفته است.

در سالیان گذشته بیش از این که اهتمام کشور به موضوع بهره وری باشد، سعی شده رشد اقتصادی از طریق افزایش سرمایه گذاری محقق شود و در واقع از سهم بهره وری در رشد اقتصادی کشور غفلت شده و در این باره نیز ساز و کارهای قانونی و حمایتهای لازم و کافی تعیین نشده بود.

این سیر نادرست که بخشهای مختلف کشور را به سمت مصرف گرایی بیشتر سوق داده، با توجه به مشکلات متعدد در بخشهای مختلف از جمله ناترازی انرژی در سالیان اخیر مورد توجه جدی دولت سیزدهم قرار گرفته و در همین راستا نیز یزد به عنوان ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اصلاح روشنایی معابر یزد» شروع نشده صدای شورای شهر را درآورد

«اصلاح روشنایی معابر یزد» شروع نشده صدای شورای شهر را درآورد