مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 11:502023-12-27اقتصادي

اتمام طرح بهارستان در 800 روستای استان فارس


معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم، تاکنون شبکه برق 800 روستای استان فارس در قالب طرح بهارستان با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد تومان اصلاح و بهسازی شده و مقرر است کار بهسازی شبکه برق 310 روستای دیگر نیز تا پایان .

- ایسنا/فارس معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم، تاکنون شبکه برق 800 روستای استان فارس در قالب طرح بهارستان با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد تومان اصلاح و بهسازی شده و مقرر است کار بهسازی شبکه برق 310 روستای دیگر نیز تا پایان سال جاری اجرایی و به اتمام برسد.

محمدعلی عزیزی امروز، 6 دی ماه بهسازی 68 کیلومتر شبکه توزیع برق روستایی، جابه جایی 3 هزار و 16 اصله پایه برق، تقویت و بهسازی 98 پست برق، برق دار شدن 11 روستا و برق دار شدن یک هزار خانوار عشایر را از جمله اقدامات انجام شده در قالب اجرای طرح بهارستان در استان فارس از سال گذشته تاکنون عنوان کرد و افزود: در حال حاضر تمام روستاهای بالای 10خانوار استان برقدار هستند که امیدواریم با تداوم اجرای این طرح، روستاهای بیشتری در استان از نعمت روشنایی برخوردار شوند.

این مقام مسئول، هدف از اجرای طرح بهارستان را مقاوم سازی شبکه برق روستایی، تأمین ولتاژ مطمئن مشترکان روستایی، اصلاح روشنایی معاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام طرح بهارستان در 800 روستای استان فارس

اتمام طرح بهارستان در 800 روستای استان فارس