مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 11:202023-12-31سياسي

تاریخ نشان داده توطئه و فتنه های دشمن ادامه دارد


حماسه ماندگار 9 دی، بی نظیرترین حرکت مردمی در طول تاریخ انقلاب اسلامی برای حفاظت از نظام مقدس، آرمان های آن و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بود.

- امیر سرتیپ دوم معصومی گفت: حماسه ماندگار 9 دی، بی نظیرترین حرکت مردمی در طول تاریخ انقلاب اسلامی برای حفاظت از نظام مقدس، آرمان های آن و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در جمع کارکنان و فرماندهان این منطقه، حماسه نهم دی را جلوه بصیرت افزایی و ولایت مداری مردم ایران دانست و گفت: بی تردید بزرگ ترین پیام این حماسه تاریخی، ضرورت بصیرت و پرهیز از غفلت و نفاق است.

وی با اشاره به اینکه در زمان وقوع هر فتنه ای، فضا غبارآلود و غیرقابل تشخیص می شود، اظهار کرد: در فتنه سال 88 با فضایی که پدید آمد، تشخیص حق و باطل نامشخص شد که در نهایت در 9 دی ماه، مردم با بصیرت و آگاهی وارد میدان شدند تا راه حق را روشن سازند.

سرتیپ دوم معصومی ادامه داد: حماسه 9 دی اگر چه آتش فتنه دشمن را خاموش کرد، اما تاریخ نشان داده که همواره توطئه و فتنه های مختلف دشمن ادامه دارد و وظیفه همه ما حفظ بصیرت و عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ نشان داده توطئه و فتنه های دشمن ادامه دارد

تاریخ نشان داده توطئه و فتنه های دشمن ادامه دارد