مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 15:402024-01-08حوادث

از دستگیری قاتل در قیر و کارزین تا توقف عاملان درگیری در کوه چنار


در اخبار کوتاهی که از سوی مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه ها قرار داده شده است، اخباری نظیر دستگیری قاتل و همدستش در قیروکارزین، - ایسنا/فارس در اخبار کوتاهی که از سوی مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه ها قرار داده شده است، اخباری نظیر دستگیری قاتل و همدستش در قیروکارزین، دستگیری عاملان درگیری در کوه چنار، کشف کالای قاچاق میلیاردی در آباده به چشم می خورد.

جانشین فرمانده انتظامی قیروکارزین امروز، 18 دی ماه از دستگیری قاتل و همدستش خبر داد و گفت: متهمین علت و انگیزه قتل را فحاشی عنوان کردند.

علیرضا اوریادی کشکولی بیان کرد: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل جوانی حدودا 20 ساله در منطقه شهرپیر قیروکارزین، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه قاتل و همدستش را شناسایی و آنان را در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی قیروکارزین ادامه داد: متهمین 19 و 20 ساله در بازجویی اولیه اقرار کردند که مقتول نسبت به آنان فحاشی کرده و پس از درگیری با پرتاب سنگ به سر وی، آن را به قتل رساندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دستگیری قاتل در قیر و کارزین تا توقف عاملان درگیری در کوه چنار

از دستگیری قاتل در قیر و کارزین تا توقف عاملان درگیری در کوه چنار