مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 20:552023-12-29سياسي

حضرت زهرا(س)؛ والاترین الگو برای تأثیرگزاری زن در جامعه


یاسر سعیدی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه گفت: والاترین الگو برای تأثیرگزاری زنان در جامعه، وجود مقدس حضرت صدیقه طاهره(س) است.

- یاسر سعیدی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد زن و نقش او در جامعه اظهار کرد: زنان ما با الگوگیری از حضرت زهرا(س) در روش، منش، رفتار و فرهنگ در خانه، همسرداری، سیاست، اجتماع و ولایتمداری می توانند ایشان را به عنوان الگوی جامع و کامل انتخاب کنند.

 وی با معرفی حضرت زهرا به عنوان یک الگوی جامع و کامل برای زنان مسلمان افزود: زن به عنوان یک ریحانه در خانه و اجتماع می تواند نقش بسزایی در پیشبرد اهداف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جامعه نشان دهد.

*نقش زنان به عنوان مربی و تربیت کننده افراد در جامعه اسلامی مهم است.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه با تصریح این بیان مقام معظم رهبری(مدظله) که فرمودند در بحث عدالت جنسیتی، عدالت به آن چیزی می گویند که ظرفیت آدم هاست و آن چیزی که در وجود یک بشر به عنوان یک زن یا یک مرد ایجاد شده عنوان کرد:  این نقش را در اوایل انقلاب، دفاع مقدس و هم بعد از آن مشاهده کردیم و هم اکنون نیز زنان به عنوان یک ریحانه در اجتماع در تمامی موار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت زهرا(س)؛ والاترین الگو برای تأثیرگزاری زن در جامعه

حضرت زهرا(س)؛ والاترین الگو برای تأثیرگزاری زن در جامعه