مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 14:552024-01-14فرهنگي

احیای عزت مجموعه تاریخی و جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی نگاه ملی می طلبد


استاندار اردبیل در آستانه برگزاری آیین بزرگداشت حماسه شهدای چالدران، احیای عزت مجموعه تاریخی و جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی را نیازمند نگاه ملی دانست.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل در آستانه برگزاری آیین بزرگداشت حماسه شهدای چالدران، احیای عزت مجموعه تاریخی و جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی را نیازمند نگاه ملی دانست.

سیدحامد عاملی در دیدار با محمدحسین رجبی دوانی، رییس بنیاد ایرانشناسی کشور ضمن اشاره به عظمت مجموعه تاریخی و جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی گفت: احیای عزت این مجموعه نگاه ملی می طلبد و تاریخ آن ایجاب می کند که برای همگان الهام بخش باشد.

به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، وی ادامه داد: اقداماتی برای بهره مندی بیشتر از این مجموعه آغاز کرده ایم و الآن که در نسل های معاصر دچار بحران هویتی هستیم، این کارها خوب است و بنیاد مفاخر نیز همکاری خوبی کرده، بخصوص در سالروز ولادت شیخ صفی الدین اردبیلی که به نام روز اردبیل در تقویم ملی ثبت شده است، برنامه هایی برگزار می شود.

استاندار اردبیل اضافه کرد: نیاز به کمک جدی داریم تا از این ظرفیت به عنوان یک شاخص ملی استفاده کنیم و لازم است سریال شیخ صفی الدین ساخته شود و در این رابطه با سازمان هنری و سینمایی اوج صحبت کرده ایم و عوامل و هنرمندان آن استقبال کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای عزت مجموعه تاریخی و جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی نگاه ملی می طلبد

احیای عزت مجموعه تاریخی و جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی نگاه ملی می طلبد