مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 16:202024-01-17ورزشي

مدیریت شهری به خدمتگزاری از سالمندان مکلف است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی در آیین اختتامیه چهارمین دوره رویداد بازی های نشاط سالمندی که در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد افزود : - شهردار تهران با اشاره شیب تند سالمندی در کشور گفت: طبق آمارها سال 1420 ، جمعیت سالمندی کشور به 20 درصد خواهد رسید و در این میان با توجه به اینکه افزایش سن سالمندی تهران نسبت به میانگین کشور بالاتر است بر خود لازم می دانیم که با تمام توان خود برای ارتقاء سطح نشاط و سلامتی شما گام های موثری برداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی در آیین اختتامیه چهارمین دوره رویداد بازی های نشاط سالمندی که در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد افزود : شما سالمندان افتخار ما هستید .

شما گذشته و عمر خود را صرف آبادانی کشور گردید و حال نوبت ماست که نوکر و خدمتگزار شما باشیم.

او ادامه داد: شما با حضور در این رقابت ها نشاط و سرزندگی را به جامعه تسری می دهیم و امیدواریم که ثمره آن در شکل گیری جامعه بانشاط و با کیفیت از هر جهت موثر باشد.

زاکانی افزود: تهران جز شهرهای با افزایش سن سالمندی نسبت به میانگین کشور ( 11 درصد) است میانگین سن سالمندی در تهران 13درثد است و در برخی مناطق از جمله ( 16, 6 و 14 ) نزدیک 16 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شهری به خدمتگزاری از سالمندان مکلف است

مدیریت شهری به خدمتگزاری از سالمندان مکلف است