مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 22:452023-12-27سياسي

دانشجویان گلستانی جرات و جسارت پرداختن به موضوعات جامعه را دارند


مدرس دانشکده فنی و حرفه ای دخترانه مائده گرگان با اشاره به روند خوب برگزاری دوازدهمین دوره مناظرات دانشجویی در گلستان گفت: دانشجویان شرکت کننده در مناظرات جسارت بیان و دفاع از عقاید خود را داشتند.

- ایسنا/گلستان مدرس دانشکده فنی و حرفه ای دخترانه مائده گرگان با اشاره به روند خوب برگزاری دوازدهمین دوره مناظرات دانشجویی در گلستان گفت: دانشجویان شرکت کننده در مناظرات جسارت بیان و دفاع از عقاید خود را داشتند.

نسا منتظری در حاشیه برگزاری دوازدهمین دوره مناظرات دانشجویی در گلستان و در گفت وگو با خبرنگار ایسنا مناظرات دانشجویی را بستری برای شنیدن صدای نسل جوان و به ویژه دانشجویان برشمرد و اظهار کرد: دانشجویان قشر فرهیخته کشور هستند که دید باز و جسورانه ای نسبت به مسائل مختلف دارند، بنابراین می توان امیدوار بود که راهکارهای مناسبی از مناظرات شنیده شود.

وی با بیان اینکه از دانشجویان انتظار می رود اشراف بیشتری بر موضوعات خود داشته باشند، افزود: دانشجویان باید چالش های روز جامعه را به خوبی درک کرده و ملاحظات منطقه ای را در نظر بگیرند تا بتوانند راهکارهای نو و عملیاتی ارائه دهند.

مدرس دانشگاه فنی و حرفه ای گرگان و دکترای هوش مصنوعی ادامه داد: دانشجویان شرکت کننده در مناظره به خوبی نشان دادند که جسارت بیان نظرات و عقاید خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان گلستانی جرات و جسارت پرداختن به موضوعات جامعه را دارند

دانشجویان گلستانی جرات و جسارت پرداختن به موضوعات جامعه را دارند