مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 08:552023-12-23سياسي

«تپه دمالی» یاسوج پس از 30 سال از بلاتکلیفی در می آید؟


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از 30سال تکلیف زمین های واگذار شده به مردم در منطقه تپه دمالی سروک شهر یاسوج مشخص می شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از 30سال تکلیف زمین های واگذار شده به مردم در منطقه تپه دمالی سروک شهر یاسوج مشخص می شود.

سید علی احمدزاده در بازدید میدانی از منطقه تپه دمالی سروک یاسوج در جمع مردم این منطقه حاضر شد و افزود: در این تپه، 230 قطعه زمین به مردم واگذار شده و همه این قطعه ها نیاز به خاکبرداری و تسطیح دارند تا ساخت و سازها آغاز شود.

وی اظهارکرد: در دولت های قبل به این موضوع ورود کرده بودند اما نتیجه ای حاصل نشده بود و با تلاش های انجام شده، تکلیف صاحبان 10 هکتار زمین در منطقه تپه دمالی سروک شهر یاسوج که بیش از سه دهه سردرگم و بلاتکلیف بوده اند، مشخص می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سال 1373 در سفر مقام معظم رهبری به استان، دستور ساخت سه هزار واحد مسکونی در سطح استان داده شد و در یاسوج این تپه برای احداث این خانه های روستایی انتخاب شد و تپه دمالی سروک از سوی منابع طبیعی به منابع طبیعی استان واگذار شده و بنیاد مسکن بعد از مدتی خیابان کشی ها را آغاز کرده اما کار نیمه کاره و نیمه تمام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تپه دمالی» یاسوج پس از 30 سال از بلاتکلیفی در می آید؟

«تپه دمالی» یاسوج پس از 30 سال از بلاتکلیفی در می آید؟