مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 07:552024-01-16حوادث

گازگرفتگی باز هم به سراغ یک خانواده زنجانی آمد


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: بامداد امروز یک خانواده زنجانی بر اثر نشست گاز دچار مسمومیت شده و راهی بیمارستان شدند.

- ایسنا/زنجان رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: بامداد امروز یک خانواده زنجانی بر اثر نشست گاز دچار مسمومیت شده و راهی بیمارستان شدند.

داریوش تقی لو در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با تصادف دو دستگاه خودرو سواری با یکدیگر، اظهار کرد: شب گذشته (25 دی ماه) در پی اعلام تصادف 2 دستگاه خودرو سواری پراید و پژو در جاده قدیم مابین هیدج به خرم دره، 2 کد آمبولانس هیدج و صایین قلعه در ساعت 22:37 به محل حادثه اعزام شدند.

وی از مصدومیت 5 نفر بر اثر تصادف پراید و پژو خبر داد و افزود: پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی توسط تکنسین های اورژانس، مصدومان به بیمارستان بوعلی سینا شهرستان خرم دره منتقل شدند.

این مسئول در رابطه با حادثه مسمومیت با گاز مونوکسید کربن نیز تصریح کرد: بامداد امروز (26 دی ماه) در پی اعلام مسمومیت یک خانواده با گاز مونوکسید کربن در ساعت 01:28 که به دلیل نشت گاز از بخاری گازی در منزلی واقع در شهرک قدس زنجان رخ داده بود، 2 کد آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازگرفتگی باز هم به سراغ یک خانواده زنجانی آمد

گازگرفتگی باز هم به سراغ یک خانواده زنجانی آمد