مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 12:402024-01-10سياسي

جلوگیری از تعطیلی 59 واحد تولیدی با ورود دستگاه قضایی در کرمان


با ورود دستگاه قضایی استان کرمان در مدت 9 ماهه سال جاری از تعطیلی 59 واحد تولیدی جلوگیری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، در راستای تحقق شعار سال، حمایت از تولید داخلی و اجرای برنامه های ستاد استانی اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه و رفع موانع تولید در استان کرمان مقامات ارشد قضایی استان کرمان با حضوردر کارخانه صنایع مس شهید باهنر از بخش های مختلف این کارخانه بازدید کردند.

 رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: با ورود دستگاه قضایی استان کرمان در مدت 9 ماهه  سال جاری از تعطیلی 59 واحد تولیدی جلوگیری شده است که موجب حفظ اشتغال 7هزار و 230نفر از کارگران، تکنسین ها و مهندسان این واحدها شده است .

 حجت الاسلام ابراهیم حمیدی گفت: در مدت 9 ماهه ابتدای سال تعداد 36 جلسه برگزار شده است، 179 مورد بازدید از واحدهای تولیدی انجام گرفته است و همچنین با اقدامات حمایتی عدلیه، زمینه اشتغال جدید یک هزار و 413  نفر فراهم شده است .

 وی با بیان این مطلب که در واحدهای تولیدی توجه به نیروی انسانی متخصص و کارخانجات به روز اهمیت دارد، عنوان کرد: خوشبختانه علیرغم تحریم های ظالمانه، کارخانجات در استان کرمان با استفاده از نبوغ و استعداد مهندسان کرمانی و ایرانی موفق به تولید صنایع با ارزش و استراتژیک شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تعطیلی 59 واحد تولیدی با ورود دستگاه قضایی در کرمان

جلوگیری از تعطیلی 59 واحد تولیدی با ورود دستگاه قضایی در کرمان