مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:012024-01-16سياسي

انجام عملیات پایدارسازی آب شرب 261 روستای کهگیلویه و بویراحمد


مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات پایدارسازی آب شرب روستاهای استان در دست انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، امیدعلی صالحی به اقدامات یکسال اخیر آبفای استان اشاره و اظهار کرد: بالغ بر 500 مورد اصلاح شبکه و خط لوله و تعویض کلی شبکه و خطوط انتقال فرسوده استان طی یکسال اخیر انجام شده است.

مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد افزود: بیش از یک هزار و 641  روستا در استان داریم که پراکندگی، صعب العبور بودن و دسترسی دشوار به منابع تأمین آب خصیصه مشترک بسیاری از آنها است.

برای پایدارسازی آب شرب روستای کهگیلویه و بویراحمد چه کردید؟ طی یکسال اخیر با شروع جهاد آبرسانی با همکاری های استاندار و بسیج سازندگی، عملیات پایدارسازی آب شرب 105 روستا با اعتباری بالغ بر 217  میلیارد تومان و اجرای 261 کیلومتر شبکه و خط انتقال و 1200 متر مکعب مخزن عملیاتی شد، 22 روستای دیگر نیز تا پایان سال انجام می شود و برای سال آینده نیز 145 روستا عملیات اجرایی را شروع می کنیم.

وی از اجرای 123 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع،  اجرای 6200 متر مکعب مخزن جدید و احداث 2 ایستگاه پمپاژ برای پایدار سازی آب جمعیت 68 هزار نفر را در کنار بهبود آبرسانی به برخی مناطق دارای تنش از جمله مادوان، کهگیلویه، بخش هایی از شهرستان دنا خبر داد و گفت: پروژه های فاضلاب اعتبارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام عملیات پایدارسازی آب شرب 261 روستای کهگیلویه و بویراحمد

انجام عملیات پایدارسازی آب شرب 261 روستای کهگیلویه و بویراحمد