مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 14:352024-01-14بين الملل

آینده نگاری نبرد غزه


امروز صهیونیست ها از عملیات توفان الاقصی به عنوان «هولوکاست دوم»(!) یاد می کنند! آنها هولوکاست واقعی در نوار غزه و شهادت 30 هزار ساکن این منطقه را به سادگی تحریف کرده و حتی اجازه روایتگری آن توسط شبکه رسانه ای و تبلیغاتی مورد حمایت خود را نمی دهند و در مقابل، - امروز صهیونیست ها از عملیات توفان الاقصی به عنوان هولوکاست دوم (!) یاد می کنند! آنها هولوکاست واقعی در نوار غزه و شهادت 30 هزار ساکن این منطقه را به سادگی تحریف کرده و حتی اجازه روایتگری آن توسط شبکه رسانه ای و تبلیغاتی مورد حمایت خود را نمی دهند و در مقابل، با تکرار و تثبیت کلیدواژه های هدفمند در صدد گمراهی افکار در زمان حال و آینده هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی ایمانی پور در یادداشتی نوشت: نبرد غزه بی تردید در آینده منطقه و جهان، تاثیر شگرفی خواهد داشت.

از این رو لازم است با مطالعات آینده پژوهانه، طراحی های لازم از سوی جریان حق، برای پساجنگ و بالاتر از آن، پساصهیونیزم انجام شود.

جریان مقاومت نباید به دلیل درگیری در میدان، از حوزه تبیین و دیپلماسی عمومی و اقدامات آینده نگرانه غفلت کند، بویژه اگر بدانیم سازمان هاسبارا که مسؤولیت دیپلماسی عمومی رژیم جعلی را بر عهده دارد، با جدیت تمام زیر نظر نخست وزیر رژیم، مشغول تلاش نرم برای تطهیر چهره جهانی این رژیم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده نگاری نبرد غزه

آینده نگاری نبرد غزه