مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 13:402024-01-15اقتصادي

طرح زوج و فرد شیراز را با قوت دنبال می کنیم


رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز با تأکید بر اینکه اجرای طرح زوج و فرد را با قوت دنبال می کنیم، گفت: بدین منظور شمار دوربین های هوشمند در معابر اصلی و مرکزی شهر شیراز را افزایش خواهیم داد.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز با تأکید بر اینکه اجرای طرح زوج و فرد را با قوت دنبال می کنیم، گفت: بدین منظور شمار دوربین های هوشمند در معابر اصلی و مرکزی شهر شیراز را افزایش خواهیم داد.

رضا محمدیان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، درباره آخرین وضعیت اجرایی شدن طرح زوج و فرد ترافیک شیراز گفت: مقدمات این طرح از چندین ماه پیش در دستور کار قرار دارد و برای آن اقدامات مختلفی را دنبال خواهیم کرد.

وی نصب دوربین های هوشمند در محدوده ترافیک طرح مذکور را از جمله اقدامات در این راستا عنوان کرد و افزود: دوربین هایی که امکان پالایش دارند در مسیر محدوده ترافیک شیراز نصب خواهد شد.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: این دوربین ها در معابر اصلی از جمله محور زند و چند محور دیگر که در محدوده طرح ترافیک هستند، نصب می شوند.

در این معابر تنها با مشکل ازدحام خودرو مواجه نیستیم بلکه پارک دوبله خودروها، عبور از چراغ خطر و سایر تخلفات راهنمایی وجود دارد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح زوج و فرد شیراز را با قوت دنبال می کنیم

طرح زوج و فرد شیراز را با قوت دنبال می کنیم