مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 19:402024-01-19اقتصادي

دردناک ولی واقعی : کشیدن دندان به خاطر نداشتن هزینه دندانپزشکی


در شرایط کنونی، مطب های دندانپزشکی که از مواد مصرفی با کیفیت بالا استفاده می کنند؛ حجم کاری خود را کاهش داده اند که بتوانند زمان بیشتری کار کنند.

- در شرایط کنونی، مطب های دندانپزشکی که از مواد مصرفی با کیفیت بالا استفاده می کنند؛ حجم کاری خود را کاهش داده اند که بتوانند زمان بیشتری کار کنند.

بعضی از مطب های دندانپزشکی هم مجبور می شوند تعطیل کنند.

رییس پانزدهمین کنگره بین المللی دندانپزشکی عمومی ایران، با انتقاد از عدم حمایت بیمه ها از هزینه های دندانپزشکی، گفت: کشیدن دندان به خاطر نداشتن هزینه درمان، دردناک است.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین به نقل از انجمن دندانپزشکان عمومی ایران، مارال قربانزاده، در حاشیه برگزاری پانزدهمین کنگره بین المللی دندانپزشکی عمومی ایران که در هتل المپیک تهران در حال برگزاری است، اظهار داشت: در کنگره امسال، نقش آموزش های آکادمیک و دانشگاهی در کنار تجربه کار، مورد توجه قرار دارد و در همین زمینه، بیش از 300 سخنران داخلی و تعدادی سخنران از کشور ترکیه؛ به ارائه اطلاعات روز دنیا از دندانپزشکی می پردازند.

  وی با اشاره به استقبال خوبی که دندانپزشکان از کنگره داشته اند، گفت: هدف ما از برگزاری این کنگره، قرار گرفتن آموزش های آکادمیک و دانشگاهی در کنار تجربه حاصل از کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردناک ولی واقعی : کشیدن دندان به خاطر نداشتن هزینه دندانپزشکی

دردناک ولی واقعی : کشیدن دندان به خاطر نداشتن هزینه دندانپزشکی