مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 07:302024-01-13اقتصادي

رشد 44 درصدی کمک های مردمی به مددجویان در استان قزوین


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: طی 9 ماهه سال جاری بیش از 241 میلیارد و 131 میلیون تومان کمک مردمی در سطح استان جمع آوری شده است.

- همت امانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) پل ارتباطی میان مردم است، چراکه دست یاریگر اقشار مختلف مردم نیکوکار و خداجوی را به نیازمندان و محرومان متصل می کند.

وی ادامه داد: در واقع توفیق الهی اساس و بنیان حرکت کمیته امداد و اعتماد مردمی قوه محرک خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان است از این رو محور حرکت این نهاد دریافت کمک های مردمی و تشویق اقشار مختلف مردم به نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طی 9 ماهه سال جاری بیش از 241 میلیارد و 131 میلیون تومان کمک مردمی در سرفصل های مختلف جمع آوری شده و همه این کمک ها در استان قزوین و در همان مناطق اهداء شده و یا در سایر مناطق استان بر اساس نیت اهداء کننده صرف شده است.

این مسوول افزود: این میزان کمک نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رقمی بیش از 166 میلیارد و 944 میلیون تومان، از 44 درصد رشد برخوردار است.

امانی عنوان کرد: از مجموع 241 میلیارد تومان کمک مردمی بیش از 26 میلیارد تومان زکات، بیش از 45 میلیارد تومان اکرام، بیش از 13 میلیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 44 درصدی کمک های مردمی به مددجویان در استان قزوین

رشد 44 درصدی کمک های مردمی به مددجویان در استان قزوین