مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 08:302024-01-07بين الملل

محبوبیت صدراعظم آلمان به پایین ترین حد خود رسید


بر اساس نتایج آخرین نظرسنجی انجام شده توسط اتحادیه شبکه های تلویزیونی آلمان (ARD)، محبوبیت اولاف شولتس صدر اعظم آلمان به پایین ترین حد خود رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا به نقل از نشریه آلمانی بیلد، نتایج این نظرسنجی مشخص کرد که محبوبیت صدر اعظم آلمان در میان شهروندان این کشور به سطح بی سابقه ای کاهش یافته است و تنها 19 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی از وی اظهار رضایت کردند.

نتایج این نظرسنجی نه تنها از کاهش بی سابقه محبوبیت شولتس پرده برداشت، بلکه مشخص کرد وی از این نظر یک رکوردشکنی نیز انجام داده است چرا که کمترین میزان محبوبیت یک صدر اعظم آلمانی در میان شهروندان این کشور را در طول بیش از دو دهه گذشته (از سال 1997 میلادی) کسب کرده است.

این نظرسنجی همچنین مشخص کرد که رابرت هابک که به صورت هم زمان به عنوان وزیر اقتصاد و معاون صدر اعظم آلمان در دولت شولتس مسئولیت دارد نیز با 6 درصد سقوط نسبت به ماه دسامبر، تنها توانسته است رضایت 24 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی را به خود اختصاص دهد.

این در حالی است که میزان محبوبیت کریستین لیندنر وزیر دارایی شولتز نیز 4 درصد نسبت به نظرسنجی ماه دسامبر کاهش یافته و به 23 درصد رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محبوبیت صدراعظم آلمان به پایین ترین حد خود رسید

محبوبیت صدراعظم آلمان به پایین ترین حد خود رسید