مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 12:552024-01-10اقتصادي

تولید 5 هزار نوع محصول توسط زندانیان در کشور


مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان کشور گفت: زندانیان در هزار واحد تولیدی در داخل و بیرون از زندان ها، بیش از 5 هزار نوع محصول تولید می کنند و افزایش اشتغال زندانیان اصلی ترین دغدغه این بنیاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رحیم مطهر نژاد امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل سازمان زندان های استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: زندانیان در هزار واحد تولیدی در داخل، پیرامون و بیرون از زندان ها بالغ بر 5 هزار نوع محصول تولید می کنند؛ بخش هایی از این نوع محصولات براساس محور های اقتصاد ملی مقاومتی از جمله محصولات کشاورزی، دامی، آبزی، طیور و فعالیت صنعتی است؛ بخش هایی نیز متناسب با قرارداد هایی است که ما با نهاد های عمومی مانند شهرداری ها و نیرو های مسلح، شرکت ها و کارخانجات صنعتی داریم که براساس تقاضای آن ها تولید می شود.

وی افزود: ابتدا مددجویان در دوره های آموزشی ثبت نام می کنند و سازمان زندان ها کلاس های مرتبط با آن رشته را با حضور مربی مجرب از سازمان فنی و حرفه ای برگزار می کند و پس از پایان دوره، به مددجویان شرکت کننده گواهینامه پایان دوره اعطا می شود.

  آموزش زندانیان در 200 رشته فنی و حرفه ای مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان کشور بیان کرد: با همکاری سازمان زندان ها و سازمان فنی و حرفه ای، سالیانه بیش از 80 هزار نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 5 هزار نوع محصول توسط زندانیان در کشور

تولید 5 هزار نوع محصول توسط زندانیان در کشور