مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 16:302024-01-19بين الملل

ریاض به آژانس بین المللی انرژی اتمی: انرژی هسته ای را مثل نفت به شما می فروشیم


عادل بن احمد الجبیر، وزیر مشاور در امور خارجه عربستان سعودی گفت که کشورش صاحب انرژی هسته ای خواهد شد و همانطور که نفت را می فروشد، آن را به آژانس انرژی اتمی خواهد فروخت.

- ریاض به آژانس بین المللی انرژی اتمی: انرژی هسته ای را مثل نفت به شما می فروشیم عادل بن احمد الجبیر، وزیر مشاور در امور خارجه عربستان سعودی گفت که کشورش صاحب انرژی هسته ای خواهد شد و همانطور که نفت را می فروشد، آن را به آژانس انرژی اتمی خواهد فروخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مساله طی یک جلسه گفت وگو با عنوان گام های جسورانه به سوی پایداری در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا در حاشیه نشست سالانه مجمع جهانی اقتصاد 2024 در شهر داووس سوییس مطرح شد.

در گفت وگو بین الجبیر که سمت فرستاده آب و هوای کشورش را نیز برعهده دارد و رافائل گروسی، مدیر آژانس بین المللی انرژی اتمی، وزیر سعودی خطاب به گروسی گفت: ما ذخایر زیادی از اورانیوم داریم و می خواهیم از آنها بهره برداری کنیم، ما همانطور که به شما نفت می فروشیم انرژی هسته ای را هم به شما می فروشیم.

به نقل از وبگاه الخلیج آنلاین، او در این جلسه در اظهاراتی بلندپروازانه توضیح داد که عربستان خواستار تنوع بخشیدن به منابع انرژی برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده جهانی برای انرژی است و همچنین قصد دارد بزرگترین صادرکننده انرژی و نه فقط ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریاض به آژانس بین المللی انرژی اتمی: انرژی هسته ای را مثل نفت به شما می فروشیم

ریاض به آژانس بین المللی انرژی اتمی: انرژی هسته ای را مثل نفت به شما می فروشیم