مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 09:002024-01-10سياسي

معجزه نیست؟! البته که هست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان طی یادداشتی با عنوان «معجزه نیست؟! البته که هست» در ستون یادداشت روز این روزنامه نوشت: - جان ساورز، رییس سابق سرویس اطلاعات خارجی انگلیس (MI6) که مدتی نیز عضو تیم مذاکره کننده این کشور با ایران بود می گوید؛ انقلاب در ایران برگرفته از آموزه های اسلامی است و مردم ایران به اسلام اعتقاد عمیق دارند و به همین علت، مخالفت با جمهوری اسلامی را مخالفت با اسلام می دانند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان طی یادداشتی با عنوان معجزه نیست؟! البته که هست در ستون یادداشت روز این روزنامه نوشت: 1- جان ساورز، رییس سابق سرویس اطلاعات خارجی انگلیس (MI6) که مدتی نیز عضو تیم مذاکره کننده این کشور با ایران بود می گوید؛ انقلاب در ایران برگرفته از آموزه های اسلامی است و مردم ایران به اسلام اعتقاد عمیق دارند و به همین علت، مخالفت با جمهوری اسلامی را مخالفت با اسلام می دانند .

این سیاستمدار کهنه کار انگلیس با طرح این نکته نتیجه می گرفت که در ایران نمی توان به موفقیت گروه های اپوزیسیون امیدی داشت چرا که مردم گروه های مخالف نظام را مخالف با اسلام می دانند و آن ها را طرد و نفی می کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معجزه نیست؟! البته که هست

معجزه نیست؟! البته که هست