مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 18:502023-12-23اقتصادي

اتصال 100 درصد جایگاه های استان یزد به سامانه هوشمند سوخت


مدیر شرکت ملی پخش فرآورد ه های نفتی منطقه یزد با اشاره به اهیمت سبز شدن وضعیت سوختگیری در این استان، گفت: همه جایگاه های عرضه سوخت استان یزد به سامانه هوشمند سوخت متصل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سیدباقر نورالدینی عصر امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به اختلال اخیر در سامانه کارت سوخت، اظهار کرد: با اتصال 100 درصدی جایگاه های سطح استان یزد به سامانه هوشمند سوخت، مجاری عرضه در حال عرضه فرآورده یارانه ای با نرخ مصوب بنزین 1500 تومانی و نفتگاز 300 تومانی به مردم استان است.

وی افزود: بلافاصله بعداز ایجاد اختلال نرم افزاری پیش آمده در سامانه هوشمند سوخت تیم های فنی و عملیاتی متشکل از کارشناسان مربوطه در منطقه و نواحی تشکیل و جهت راه اندازی به جایگاه های سطح استان اعزام شده و نسبت به فعال سازی مجاری عرضه و رفع مشکل و اتصال مجدد به سامانه هوشمند سوخت در حداقل زمان ممکن اقدام کردند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآوردهای نقتی منطقه یزد در ادامه از همکاری اصحاب رسانه قدردانی کرد و گفت: بی شک اگر اطلاع رسانی های به موقع و به هنگام در زمان اختلال در سطح استان نبود باعث سردرگمی و نارضایتی در بین آحاد مردم استان شده بود که خوشبختانه این مهم با کیفیت خوب فرآیند اطلاع رسانی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 100 درصد جایگاه های استان یزد به سامانه هوشمند سوخت

اتصال 100 درصد جایگاه های استان یزد به سامانه هوشمند سوخت