مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 08:202024-01-02سياسي

75 درصد جمعیت نظرآباد را جوانان تشکیل می دهند


معاون سیاسی فرمانداری نظرآباد گفت: شهرستان نظرآباد 170 هزار نفر جمعیت دارد؛ بیش از 100 هزار نفر آنان که حدود 75 درصد جمعیت این شهرستان می شود، جوانان هستند.

- داوود نوری، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری نظرآباد، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از کرج، از اجرای طرح غربالگری دیابت و فشار خون در شهرستان نظرآباد خبر داد و اظهار کرد: براساس گزارش های موجود 52 هزار نفر از اهالی شهرستان در این طرح مشارکت کردند و با توجه به آنکه این طرح تا 20 دی ماه ادامه دارد، انتظار میرود این عدد به 100 هزار نفر نیز برسد.

معاون سیاسی فرمانداری شهرستان نظرآباد در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل شبکه بهداشت شهرستان، گفت: همت و دقت بالای پرسنل شبکه بهداشت شهرستان باعث شده تا شاخص های خدمت رسانی به مردم نظرآباد در سطوح بالایی باشد.

نوری اضافه کرد: براساس آمار دریافتی از سامانه های شبکه بهداشت، جمعیت بالای هجده سال شهرستان به بیش از 105هزار نفر می رسد.

وی ادامه داد: تحلیلی که میشود ارائه داد این است که باتوجه به آمار 170 هزار نفری جمعیت شهرستان، بیش از 75 درصد جمعیت نظرآباد جوانان هستند.

معاون سیاسی فرمانداری شهرستان نظرآباد تصریح کرد: باتوجه به آمار دریافتی نیاز است برنامه ریزی دقیق و جامع در تمام عرصه ها تحت عنوان اطلس بهداشتی، فرهنگی، اجتماعی صورت بگیرد تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد جمعیت نظرآباد را جوانان تشکیل می دهند

75 درصد جمعیت نظرآباد را جوانان تشکیل می دهند