مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 11:002024-01-08اقتصادي

بخش تعاون ظرفیت بی بدیل و بی نظیری برای توسعه کرمانشاه است


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت بیش از 2 هزار و 300 تعاونی در استان، گفت: بخش تعاون ظرفیت بی بدیل و بی نظیری برای توسعه استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مختار احمدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه امروز در نشت با اعضای هیأت رییسه جدید اتاق تعاون استان، اظهار کرد: بخش تعاون ظرفیت بی بدیل و بی نظیری برای توسعه استان است.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 2 هزار و 300 تعاونی در استان، ادامه داد: تعاونی ها می توانند بهترین پایگاه برای ایجاد رشد اقتصادی متوازن بوده و در تمامی زمینه ها  موجبات اشتغال پایدار را فراهم کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اگر در این حوزه برنامه محور و با یک نقشه راه مشخص حرکت کنیم می تواند بخش عظیمی از مشکلات اقتصادی استان را مرتفع کنیم.

نشست مدیرکل کار کرمانشاه با اعضای هیأت رییسه اتاق تعاون استان   وی با بیان اینکه یک میلیون و 710 هزار نفر در استان عضو تعاونی ها هستند، گفت: اتاق تعاون بزرگ ترین تشکل مردمی حوزه تعاون در استان است و انتظار می رود سیاست ها و اهداف تعالی بخش تعاون را پیگیری و به سرانجام برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش تعاون ظرفیت بی بدیل و بی نظیری برای توسعه کرمانشاه است

بخش تعاون ظرفیت بی بدیل و بی نظیری برای توسعه کرمانشاه است