مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 08:152024-01-02اقتصادي

رییس دادگستری ساوه: واگذاری های صنعتی تحت رصد دستگاه قضایی است


هرگونه واگذاری واحدهای صنعتی و تولیدی، تحت رصد و پایش مستمر دستگاه قضایی است.

- ایسنا/مرکزی رییس دادگستری شهرستان ساوه گفت: هرگونه واگذاری واحدهای صنعتی و تولیدی، تحت رصد و پایش مستمر دستگاه قضایی است.

ابوالحسن شریفی در جریان بازدید از کارخانجات نورد و لوله صبح صبا و پروفیل صبای ساوه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از سوی دستگاه قضایی در اجرای حفظ حقوق بیت المال حکم خلع ید نسبت به گروه صنعتی صفا صادر و از حدود چهار ماه پیش حکم اجرا شده و سه واحد صنعتی و تولیدی به محکوم له واگذار شد.

وی با اشاره به تاکیدات مقامات قضایی استان مرکزی مبنی بر نظارت بر واگذاری هایی که در حوزه تولید صورت می گیرد، افزود: مجموعه صنعتی واگذار شده از بدو اجرای حکم تحت رصد دقیق و پایش مستمر دستگاه قضایی قرار گرفته و بازدید میدانی از وضعیت تولید و فعالیت سه واحد صنعتی و تولیدی این مجموعه صنعتی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه در دو واحد صنعتی و تولیدی کارخانجات نورد و لوله صبح صبا میزان تولید افزایش پیدا کرده و شور و شوق بسیاری به دلیل رونق در تولید بین کارگران ایجاد شده است، گفت: بروکرواسی اداری و تامین مواد اولیه از جمله موانع پیش روی یکی از واحدهای تولیدی و صنعتی وابسته به این مجموعه است که پس از صدور دستورات لازم مقرر شد موانع موجود بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دادگستری ساوه: واگذاری های صنعتی تحت رصد دستگاه قضایی است

رییس دادگستری ساوه: واگذاری های صنعتی تحت رصد دستگاه قضایی است