مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 11:402023-12-23سياسي

باید خود را برای پذیرایی از 5 میلیون زائر اربعین در سال های آینده آماده کنیم


باید خود را برای پذیرایی از پنج میلیون زائر اربعین براساس طراحی یک افق بلندمدت در سال های آینده آماده کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: باید خود را برای پذیرایی از پنج میلیون زائر اربعین براساس طراحی یک افق بلندمدت در سال های آینده آماده کنیم.

محمدطیب صحرایی در دیدار اعضای مجمع خدمتگزاران مردمی اربعین در استان کرمانشاه، تصریح کرد: به لطف امام حسین (ع) و تلاش همه عوامل و دست اندارکاران، امسال اقدامات خوبی در اربعین برای میزبانی شایسته از زائرین انجام شد، اما نباید به این مقدار بسنده کنیم، بلکه باید خود را باید برای پذیرایی از چندین میلیون زائر بر اساس طراحی یک افق بلندمدت آماده کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اربعین اظهار کرد: شاید خیلی ها اربعین را یک سفر زیارتی صرف بدانند، اما مقام معظم رهبری اربعین را یکی از جلوه های پیشران از زندگی و سبک تمدنی اسلامی معرفی می کنند، بنابراین باید خود را برای اجرای این مسیر باشکوه و با عظمت هر چه بیشتر آماده کنیم.

مقام عالی استان عنوان کرد: اگر در گذشته به این فرامین عمل می کردیم، راه آهن، فرودگاه و مرز خسروی این وضعیت را نداشتند و با شرایط خیلی بهتری روبرو بودند، زیرا اربعین با نگاه تمدنی، سرنوشت ساز و تاثیرگذار برای همه ابعاد و بخش ها در استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید خود را برای پذیرایی از 5 میلیون زائر اربعین در سال های آینده آماده کنیم

باید خود را برای پذیرایی از 5 میلیون زائر اربعین در سال های آینده آماده کنیم